1. Moje gratulacje, nareszcie ktos sie zabrał za robienie porządku. Zycze sukcesów w dalszych zmaganiach

Maciej

2. kupiony w 1999r. dekoder z dostawa do domu kosztował 500zł w tym kaucja ,teraz dopominaja sie zwrotu ja chce zwrotu kaucji oni strasza mnie sądem

            stanisław szewc

3. Witam! Sam dlugo poszukiwalem materialow poswieconych sprawie. Pewnie i tak sprawa zostanie rozwiazana przez polskie "niezawisle" sady za wiele lat, Wszyscy zdarzymy sie niezle zastarzec. Jednak trzeba dochodzic sprawiedliwosci. Mialem podoby problem. Dekoder Segama to wyjatkowy niewypal. Wyslalem do Polsatu Cyfrowego pismo zarowno jak i droga elektroniczna jak i snailem. Zero reakcji! Po wielu miesiacach interwencji na infolinii zgodzili sie na wymiane dekodera lecz ja musialem poswiecic swoj prywatny, cenny czas i jechac do reselera w Poznaniu. Tak trudno wyslac paczke z Warszawy aby uspokoic rozzalonego klienta? i tak Polsac niezle sobie gacie zmoczyl ....

            Matt R.
4. Witam,
juz dwa miesiace czekam na zwrot kaucji za dekoder, ktory odeslalem Polsatowi. Pan na infolini poinformowal mnie, ze kaucja przepadla na poczet postepownia egzekucyjnego, ktore zostalo wszczete, w zwiazku z tym, ze przestalem placic abonament. A postepowanie polegalo na wyslaniu pisma z prosba o zwrot dekodera (co uniezwlocznie zrobilem). Pisemko bylo zatytylowane "Monit poprzedzajcy wszczecie postepowania egzekucyjnego", ktore zostaloby wszczete gdybym dekodera nie wyslal. Kpiny w zywe oczy ;)

            Artur

5. ja tekze uwazam sie za uszukanego przez polsat a dokładnie jak wyliczyłem polsatowi oszukali mnie na ponat 90 dni, za które zapłaciłem a nie mniałem programu

            piotr

6. Witam
miałem ten sam problem z dekoderem a teraz mimo iż kupiłem nowy każą mi zapłacić drugi abonament za stary, uszkodzony dekoder.

            Piotr Konopka

7. Dlatego kupiłem Pioneera 1430 i mam problem zgłowy. Nie muszę się z debilami użerać. Z resztą nie tylko Polsat, ale również była Wizja i Cyfra też sobie w ch... lecieli.... wszystkich i proponuję kupić Pioneera 1430/1530/1630/1730 i mieć ich wszystkich w dupie...
Po za tym uważam, że (bez urazy) Pana praca nad "utarciem nosa" Pol-szmatowi nic nie da... tam są układy i układziki... na prawdę, niech mi Pan wierzy, nic Pan nie zrobi...
To jest jak walka z wiatrakami...
ale i tak życzę powodzenia....

            Współczujący

8. Podsumowujac polsat to dziwadlo w naszym, krajowym wydaniu. Mam ich na tapecie od roku. Wzialem pakiet bo byl tanszy. Wolalem ich niz TV publicza, ktora szkoda, ze istnieje. Placilem jakies 30 PLN. Od razu przellalem im kwote za caly rok. Wyjechalem na pare miesiecy do USA. W meidzyczasie skonczyl mi sie abonament. Skrzynka po powrocie byla zapelniona smieciami w postaci upomnien, grozenia sadami. Juz wyslali do firmy Justita wniosek o egzekucje 100 paru zl. Szkoda ze nie wziel na pomoc FBI czy zandarmerii wojskowej. Daj se Panyczku z nimi luz, to mafia, co nie nakradlii to nakradna.

            Makulek

9. miałem ten problem z kasą zapłaciłem a nie włączyli programów dopiero po paru telefonach w tym jednym z "brzydkimi wyrazami" w kierunku pani operatorki która miała pechowy dyżur przy telefonie,po tych słowach prawie natychmiast włączono polsat. Czasami najprostsze"chamskie" metody są skuteczne.

            T-RAK

10. Mam problem z dekoderem, jest firmy SAGEM i ciągle się zawiesza. Próbowałem go wymienić na model Thomson, lecz sprzedawca stwierdził, że jest to rarytas, a on posiada tylko modele SAGEM-a. Pomimo, iż dekoder posiadał liczne wady i uniemożliwiał oglądanie programów, zdecydowałem się na wymianę dekodera. I tu moje zdziwienie, za wymianę zażądano uiszczenia opłaty w kwocie 15zł. Myślałem, że otrzymałem sprawny dekoder, a to było to samo "barachło" Dość, że zapłaciłem, to znowu znalazłem się w punkcie wyjścia.

            Rysiek

11. Posiadam Sagema, zablokowanego od 3 m-cy wczoraj przedzwoniłem do Polszmatu aby podpisać umowę na kolejny okres. Miła pani z BOKu poinformowała mnie rozkosznym głosem że Sagem 3275 po zablokowaniu nie nadaje się do dalszej eksploatacji i nalaży go "szybciuto zwrócić oraz zamówić nowy dekoder z nową umową". Kilka miesięcy wcześniej zapewniali że po wykupieniu na własność (ok. 100 zł.) zrobią mi z Sagema FTA ale chyba sagem nie bardzo się nadaje do czegokolwiek. Jednym słowem banda oszustów!!! Nie wiem czy warto z nimi walczyć, szkoda zdrowia.

            ques

12. Witan . Podobnie jak pan Artur tyle że ja dostałem pismo o wszczęciu postępowania egzekucyjnego i 100 zł przepadło. Szanowny plosacik twierdził że wiele razy wysyłał mi wiadomości i pisma o zwrot dekodera - tyko gdzie one są? A dek leżał sobie spakowany na lepsze czasy i się doczekał :-(

            Roman

13. Witam wieczne problemy z tym sagemem też to mam i sama nie wiem co z tym zrobić zawiesza sie kilka razy na dobe a ja "głupia" zapłaciłam za pół roku z gory abonament.Kontakt z polsatem znikomu cały czas zbywają.Może wy coś zdziałacie .Powodzenia.

            marna

14. Witam, ta cała historia przedstawiona na tej stronie jest identyczna jak moja. Mam juz dosyc zle dzialajacego bubla, i zbywczego traktowania przez Polsat. Trzeba cos z tym zrobic i tylko radykalne posuniecia moga przyniesc skutek. Wiec popieram cala akcje i pozdrawiam.

            Bartek

15. Witam . Podobnie jak wielu poprzednikow dostałam pismo o wszczęciu postępowania egzekucyjnego i 100 zł mi tez oczywiscie przepadło. Polsat twierdził że wiele razy wysyłał mi wiadomości i pisma o zwrot dekodera (dostalam jedno jedyne pismo). Nie tylko nie zwrocono mi kaucji, ale nakazuje mi sie zaplacic 30 zl (!) za kabel euro, ktory zapomnialam wsadzic do paczki. Wyslany kilka dni pozniej kabelek nie interesuje Polsatu, moga mi odeslac na moj koszt (!!!) i zadaja pieniedzy. Tak tez mam im podarowac 130 zl, nie liczac kosztu wysylania paczek i listow. Mozna i tak zciagac pieniadze od klientow. Brawo Polsat!

            Dorota

16. Polsat cyfrowy to jedno wielkie oszustwo !!!!!!

            nico

17. Polsat stosuje metodę witamy Was/mamy Was. Miałem problemy z odbiorem imam w dalszym ciągu.

            Ja

18. ..co do dekodera masz racje jest to jeden wielki bubel..szajs!!!!!!

            janek

19. A ja mam CYFRE i leje na wszystkich z góry. Jebac POLSAT

            klop200

20. dobrz że trafiłam na pana tekst przy okazji zakupu anteny i wypożyczenia tego nieszczęsnego dekodera.wszystko sie zgadza , oczym pan tam pisze, zawieszanie się obrazu kilkanaście razy w ciagu dnia moze doprowadzić do szału. ja zostałam jeszcze dodatkowo naciągnięta na koszty, o których pan na infolinii nie wspomniał słowem, kiedy przyjmował zlecenie.zapewniał, że całkowity koszt instalacji wyniesie 229zł, a po skończonej pracy pan monter wystawił mi rachunek na 350. drobna różnica , prawda.W tej chwili mogę jeszcze wypowiedzieć umowę, co natychmiast zrobię ale zamierzam powalczyc o zwrot kosztów, które poniosłam w związku z nieporozumieniem, któremu na imię polsat.Bardzo proszę o jakieś wskazówki, do kogo mogę pisać, aby polsat zwrócił mi koszty, których nie poniosłabym, gdyby przyjmowali zgłoszenia ludzie kompetentni, a nie naciągacze. pozdrawiam, Anna

            anna kotka

21. Miałem podobne problemy z Cyfrą. W końcu zerwałem umowę. Wtedy te pajace naliczyli mi jakąś karę z sufitu (blisko 1600 zł z odsetkami) i przysłali tzw. windykatorów, których pogoniłem i kazałem im spier... . Wtedy przeszedłem do ataku. Zagoniłem ich na psy, powiadomiłem prokuraturę o próbie wyłudzenia przez Cyfrę oraz Kasolvenzię Polska (firma niby windykacyjna). Nie minęły dwa tygodnie, a przyszedł list z przeprosinami i jeszcze oddali mi kaucję. Tak się zakręcili, że nawet nie chcieli abym im oddał dekoder. Polecam ten sposób, z chamami trzeba po chamsku.

            Bartek

22. Witam, nie ma jak w Polsce samowolka na całego. Też mam pecha używać SAGEM'a. Zaiweszenie się kilkakrotne w ciągu jednego godzinnego programu to norma! Brak faktur VAT to czyste oszustwo! Ja walczyłem z nimi jeszcze w sprawie komunikatów wyświetlanych niespodziewanie na ekranie telewizora co uniemożliwia nagrywanie choćby nocnych filmów. Bez rezultatów, jednoosobowa walka z Polsratem to strara czasu i nerwów, ale myślę, że znajdzie się na ch*** sposób, (bo innych słów to nie można użyć).
Pozdrawiam

            Yuno

23. 14.12.2004r. dokonlem wplaty abonamentowej również za pakiet filmowy, wszystko dziala , oprócz pakietu filmowego. Operator obiecuje, że to sprawdzi i wączy pakiet jednak w dalszym ciągu nic, a dziś jest 11.01.2005r.

            cez967

24. Witam, ponownie. Dowiedziałem się , że ponoć jest prosty sposób aby "upupić" Cyfrowy Polsat" Należy tylko zebrać dowody wpłaty abonamentu za kilka miesięcy wstecz i z pisemkiem zanieśc je do ich Urzędu Skarbowego prosząc na piśmie o sprawdzenie czy odliczyli sobie VAT, bo zachodzi prawdopodobieństwo, że tak zrobili nie wystawiając faktury VAT - co jest obowiązkowe.
Jeśli ktoś wie który to Urząd Skarbowy po rposze o info na email i na księdze chętnie prześlę im moje dowody wpłąty z pisemkiem. Myślę, że im nas będzie więcej tym lepiej !

            Yuno

25. Dodatek do poprzedniego post'u:
Oto Właściwy Urząd Skarbowy dla ulicy Łubinowej przy której mieści się Cyfrowy Polsat S.A. :
Urząd Skarbowy Warszawa-Targówek
ul. Dąbrowszczaków 14
03-482 Warszawa
tel. (022) 3391-200
fax. 619-30-18

            Yuno

26. witam,
zgadzam sie wpelni ze stawianymi zarzutami w kwestii lam,ania praw konsumenckich przez polsat cyfrowy!!!
ja wlacze obecnie o zwrot kaucji za dekoder.polsat zamaist skierowac sie do mnie z prosba o zwrot dekodera,posluzyl sie firma windykacyjna!!!!dekoder odeslalem,ale kasy nie moge sie doprosic:( ale to nie koniec walki.nie dostalem zadnego pisma z okresleniem daty wypowiedzienia.beznadziejna firma.
pozdrawiam
adam

            adasto

27. W 2004 kupiłem zestaw Polsatu w promcji. Zapłaciłem abonament za cały rok z góry, w tym abonamencie miał być dodatkowy miesiąc gratis. W międzyczasie była podwyżka, która miała nieobowiązywać jeżeli zapłaci się za cały rok (informacja od operatora Polsatu). Teraz okazało się, że po jedenastu miesiącach został wyłączony sygnał (nie muszę dodawać, że bez uprzedzenia).           

            burszczan

28. witam wszystkich! Mam cyfrowy polsat od ponad 3lat i jak narazie nie miałem nigdy ani razu problemu z dekoderem ,widocznie wszyscy macie duzego pecha . pozdrawiam

            Maciek

29. Ludzie z Polsatu nie maja wogole zasad o kulturze nie ma co wspominac.Wydaje sie im ze robia Biznes.OKRADAJA NAS. Wyjdzie im to - zobaczycie. Pozdrowienia .!

            Ryszard

30. przy thompsonach jest to samo

            Roman

31. Jak najbardziej potwierdzam potezny balagan w tej firmie ,lekcewaznie klienta,a nawet arogancja.Umowy są tak zrobione aby klientem wyszedł jak " Zabłocki na mydle"szczególnie ostatni aneks gdzie dekoder musisz oddac w 14 dni ale kaucja nie wiadomo kiedy do ciebie trafi.Firma nastawiona tylko na zysk.

            Janusz

32. TO WSZYSTKO TO POPROSTU 100% TOWA PRAWDA - ZGADZAM SIĘ Z TYM
Problem w tym , że do Polsatu przeszedłem na złość Cyfrze z , której również byłem nie zadowolony !!!!!!!!!
Ale po zainstalowaniu Polsatu , praktycznie od razu żałowałem tego kroku !!!!!!!!
Okazało się bowiem , że te dekodery to są takie buble , że ja nie wiem za co oni pobierają kwotę ponad 14-tu złotych za wynajem dekodera - to skandal !!!!
one nie nadają się do niczego , ( w porównaniu CYFRA pobiera 10,00 złotych , a ich dekodery się nie zawieszają i przełączenie programów trwa ułamek sekundy !! , a nie godziny - jak w Polsacie !!!!!! O tym przy podpisaniu umowy - mowy nie było !!!
-
Czy ktoś składał reklamacje na ten problem - bo moim zdaniem jeśli coś nie funkcjonuje to i nie należą się za to opłaty z tytułu wynajmu !!!!
Największym jednak problemem jest to by do Szanownego Polsatu się dodzwonić !!!!!!
Proszę wszystkich aby spróbowali się dodzwonić do sekcji reklamacyjnej pod numer Reklamacje (22) 356-66-66
lub Techniczna (22) 356-66-55 po kilku komunikatach lub naciścięciu tonowym "zera" automatyczna sekretarka informuje o mającej nastąpić rozmowie z konsultantem - do której jednak nigdy nie dochodzi bo zaraz po tym rozmowa zostaje rozłączona !!!!!!!!!!!
I tak ta zabawa w "kotka i myszkę" powtarza się do znudzenia, braku cierpliwości klienta, lub do końca jego zdolności finansowej wynikłej ze świadomości , że każde takie dzwonienie to strata impulsów - to znaczy kasy !! - z naszej a nie Polsatu kieszeni - jest to tzw. nabijanie kasy dla TPSA ( mam nadzieję , że Polsat za to nie bierze prowizji - wartało by jednak sprawdzić ) .
Dalej idąc tym tokiem , każdy udzieli już odpowiedzi dlaczego Polsat nie posiada bezpłatnej infolinii lub przynajmniej numeru 0801 gdzie płaci się tylko pierwszy impuls !!
Ponieważ czas trwania bzdurnych komunikatów oraz melodyjek to strata czasu , a czas w rozmowie telefonicznej kosztuje - więc niech za niego płacą " frajerzy" - nie Polsat
Rozłączanie rozmów i zabawa w ten sposób z klientem " w kotka i myszkę" może trwać godzinami i dniami - sam próbowałem !!! - polecam wszystkim bogatym i cierpliwym !!! - wg. mnie nadaje się to do programu Janusza Weissa - może on z tym skończy !!!
Ale zwrócę uwagę na to co najciekawsze !!!!!!!
Uwaga !!!
radzę
również spróbować !!! Jak już będziecie zmęczeni zabawą w kotka i myszkę to proszę o wykomanie telefonu też do Polsatu pod numer
INFOLINII SPRZEDAŻOWEJ (22) 466-66-66 wiecie co się dzieje ????  nie spodziewacie się tego !!!!
Gość odbiera telefony po pierwszym sygnale !!!  - to nie samowite !!!
WNIOSEK !!
- poszukiwanie
nowych frajerów nie wymaga zabawy w kotka i myszkę, melodyjek, komunikatów itp.
tu funkcjonuje wszystko bez zarzutów !!! Idealnie było by, aby ci nowi klienci zanim podpiszą umowę z Polsatem i zadzwonią na ten numer INFOLINII SPRZEDAŻOWEJ zadzwonili najpierw na INFOLINIĘ Reklamacyjną lub Techniczną .
Gwarantuję ,
że przeszła by im ochota na Polsat !!!!!
Do moich powyższych uwag dołączam cytat ze strony internetowej z adresem
http://polsacik.republika.pl/index.htm
z którym
to właśnie się zgadzam w 100% mój komentarz proszę traktować jako jego uzupełnienie
cytat 1" Posiadasz dekoder SAGEM?(o innych nic nie wiem) zapewne masz z nim następujące problemy (cytat z zagubionego przez POLSAT CYFROWY S.A. pisma z dnia 21.12.2001r. - w sumie zginęły 4 na 7 za dowodem doręczenia):
"... Po pierwsze, bardzo często dekoder się zawiesza, i to czasami kilka i kilkanaście razy dziennie. Objawem tego jest stały obraz (stop klatka) bez dźwięku. Aby usunąć ten stan należy spróbować zmienić kanał i wrócić potem na ten właściwy. Często jednak dekoder nie reaguje na sterowanie z pilota ani dostępnych przycisków z płyty czołowej. Wtedy jedynym rozwiązaniem jest brutalne wyciągnięcie wtyczki sieciowej dekodera i ponowne jej włożenie do gniazda.
Kolejnym przypadkiem jest bardzo często pojawianie się komunikatu (szczególnie przy przełączaniu kanałów) cyt.: ”Dekoder zablokowany przez Camlock. Włóż proszę ważną kartę.” Cóż, to już śmieszne, bowiem karta cały czas tkwi w miejscu dla niej właściwym.
I kolejny, to również najczęściej podczas przełączania kanałów cyt.: ”Problem z odbiorem sygnału nie pozwala na prawidłową pracę dekodera. Sprawdź podłączenie dekodera. W razie problemu skontaktuj się z operatorem.”. I tu znowu problem podobnie jak w zawieszeniu się dekodera (patrz wyżej), czyli albo wyłączyć i włączyć dekoder pilotem (jeśli się da – ale to nie zawsze likwiduje problem) lub niestety znowu brutalnie należy wyjąć wtyczkę z gniazdka i ponownie podłączyć. Dekoder ma wbudowany pomiar wartości sygnału odbieranego z satelity. Po sprawdzeniu w takim stanie jego wartości (i jest średnio na poziomie 89-95%), mam kolejny dowód na beznadziejną jakość dekodera ..."
To nie wszystkie błędne działania. Jest ich zdecydowanie więcej - np brak nazw kanałów, co jest spowodowane według internautów tzw. błędem pamięci, itd., itd., ...
cytat2"?? Jak traktuje Cię Polsat Cyfrowy ???
Masz często wyłączone kanały pomimo uiszczenia opłaty abonamentowej, lekceważenie przy zgłaszaniu reklamacji, nie udzielanie na nich pisemnych wyjaśnień, nie wystawianie za wykonaną usługę żadnego rozliczenia, rachunku czy faktury itd.?
Mnie osobiście tak właśnie traktuje, co jest wręcz oburzające i obraźliwe.
itd itd itd ................
zapraszam na tę stronę internetową informując Państwa o tym , iż tego właśnie e-maila wysyłam również do Pana Janusza Weissa - z nadzieją na wspólną zabawę w "kotka i myszkę" na antenie Radia ZET -
Mariusz z Wadowic

            MARIUSZ

33. Witam
w pełni zgadzam się z przekazywanymi tutaj negatywnymi uwagami dotyczącymi skandalicznego postępowania pracowników Polsatu w stosunku do Klientów.
- posiadałem dekoder SAGEM w użyczeniu , za który uiszczałem comiesięczne opłaty
- urządzenie działało coraz bardziej wadliwie(zawieszanie się i blokowanie) uniemożliwiając odbiór programów , które Polsat zobowiązał się( jako Usługodawca w Umowie) emitować
- z usługi , za którą regularnie opłacałem( zgodnie z Umową ) miesięczne kwoty , nie mogłem więc korzystać
- zatelefonowałem do Polsatu w tej sprawie
- polecono mi zwrócić się do oficjalnego dystrybutora , który instalował system w celu wymiany wadliwego dekodera
- udałem się do dystrybutora
- zalecono mi przynieść stary dekoder i dokonano wymiany na (chyba ?) nowy Thompson
- za przyniesienie i wymianę kazano mi zapłacić 30 PLN , gdyż takie są wytyczne Polsatu ( Umowa tego nie określa ) - jakim prawem ?
- skontaktowałem się telefonicznie w dn.2005-02-09 z przedstawicielem Polsatu w celu wyjaśnienia tej sprawy
- stanowisko pracownika Obsługi Klienta było lekceważące , aroganckie i wprost żenujące.Nie przyjmował żadnych argumentów i był wręcz obruszony tym , że mam czelność zabierać mu jego czas
- stwierdził żebym sobie tę sprawę wyjaśniał z dystrybutorem i że przy kolejnych (ewentualnych) wymianach taka jest procedura z nimi związana
JEST z tego prosty wniosek:
Polsat użycza dekoder(awaria) + wymiana + płacisz + kolejny dekoder(bubel) + wymieniasz + płacisz + kolejny bubel + itd. = Usługa Polsatu Cyfrowego
Myślę , że odpowiedzi na poniższe wątki są dla normalnej , myślącej osoby oczywiste.Dla pracowników Polsatu , mających kontakt z Klientami , jednak NIE.
1.stroną prawną Umowy nie jest dystrybutor , lecz Polsat i on odpowiada za świadczenie usługi , co do której się zobowiązał
2.jakim prawem zostaje pobierana opłata za wymianę wadliwego urządzenia , którego właścicielem jest Polsat i za którego użyczenie dokonuję comiesięcznych opłat ?
3.jeżeli dekoder nie funkcjonował prawidłowo , nie należą się opłaty za użyczenie i emisję programów , gdyż usługa nie jest świadczona ( Umowa nie jest realizowana przez Usługodawcę - Polsat)
Andrzej

            andrzej

34. Witam,
Pisałem juz nie raz, ale ostatnio sporo się zmieniło. Zamieniłem decoder z SAGEM wiadomo co wartego na Thomson. Działa rewelacyjnie, nie wiesza się, włącza się momentalnie, przełączanie miedzy programami błyskawiczne, jak dla mnie po przejściach z SAGEM to rewelacja!!! Polecam taką wymianę, do dealera odnosi się stary mówiąc że się wiesza o on za jedyne 30 zł daje nam śliczny nowy zupełnie z innej bajki.
Pozdrawiam,

            Yuno

35. ja coprawda posiadam dekoder "echostar"w "promocji" za 599 ale trapią mnie te same usterki co u przedmówców-brak głosu,brak codziennie innych kanałów,wyłączający się sam dekoder i problem z uruchomieniem go później więc nie jestem pewien czy to wina dekodera czy tych partaczy.

            ali

36. Ja takzejestem posiadacyem polsatu i jestem roycyarowanz tzm co sie dyieje w tej firmie 25 grudnia wzslalem fax z prozba o rozwiazanie umowy.po miesiacu dostalem zamiast adresu gdzie mam zwrocic dekoder wezwanie do zaplaty.Teraz niestety dzwonie juz piaty raz i sprawa nie moze sie ruszyc poniewaz fax ktory wyslalem nie doszedl podobno,wyslalem drugi na ten sam numer i doszedl tylko sprawa jakos nie jest do tej pory rozwiazana.co dalej nie wim co robic z nimi?

            krzysiek1702

37. Drogi Wosiu!
To co opisałeś, to jakby żywcem moje doświadczenie z Poslatem cyfrowym. A zaczęło się już przy dostarczeniu dekodera (ECHOSTAR) - gość za podłaczenie paru kabelków chciał 50 zł, a poza tym żądał 20 zł więcej niż wynikało z wcześniejszych ustaleń, gdy go zapytałem - miała to byż rzekoma opłata za przewód.
Poza tym - zawieszanie się programów, brak darmowych programów (całego pakietu TVN, Polonii, Polonii 1 itp), ale i tych które powinny być w pakiecie (np. TVN24. Dzisiaj (powtarza sie to już drugi raz) mam wszystkie programy darmowe i TVN24, natomiast brakuje mi całego płatengo pakietu (napis usługa niedostępna). Abonament płacę regularnie. Po zadzwonieniu do Polsatu na podany numer spotkałem się z taka arogancją i lekceważeniem, że po prostu wyszedłem z siebie: Kazano mi porawić ustawienie anteny żebym sobie mógł odbierac programy. Poczułem się jak klient mięsnego w czasie komuny, kiedy to każdy wchodzący do sklepu traktowany był jak intruz.
Szanowny Wosiu!
Jeżeli możesz mi doradzic, jak sie wyplątać z sideł zastawionych przez POSLAT CYFROWY, proszę o informację na moją skrzynkę mailową.
Z góry dziekuję i Pozdrawiam
Wdzianko

            WDziadko

38. fakt kupiles kit,trzeba byc cwanym i kupic dsb 606 nara waflu

            barkas

39. dlaczego Polsat pobiera opłaty za okres nie nadawania sygnału

            leszek lachowski

40. moja przygoda z "darmową" platwormą cyfrową polsat zaczęła się dość dawno jak jeszcze nie można było normalnie kupićdekodera tylko po założeniu konta w invest banku dostało się go za niską cene teraz jednak zamieżam im oddać ten polszmat bo uważam ,że za te programy które oni oferują nie powinno się brać tyle pieniędzy i narazie wysłałem podanie o zerwaniu umowy (ciekawe co dalej...) .

            mike21

41. miałem opłacony abonament do 22.03.2005 , a 23 2005 r lutego wyłaczyli mi sygnał, to bandytyzm!!

            Paweł

42. Witam!moj problem z polsatem to kwestia zwrotu kaucji za dekoder ktory to zwrocilem zgodnie z umowa sam zrezygnowalem z oplacania abonamentu wypowiedzialem im umowe i w dniu wypowiedzenia umowy odeslalem dekoder na podany adres jeszcze naslano na mnie firme windykacyjna za rzekomo nie zwrocony dekoder zadnego odzewu na wysylane pisma dopiero wyslalem poleconym listem i otrzymalem odpowiedz ze zwrotu kaucji nie otrzymam bo nie zwrocilem w terminie smieszne bo to ja wypowiedzialem warunki i w ten sam dzien wyslalem na co mam dowody oni zas tlumacza ze wzywaLI MNIE DO ZAWARCIA UMOWY KTOREJ JA NIE OTRZYMALEM A WSZELKIE ZMIANY UMOWY POWINNY BYC DORECZONE ZA POTWIERDZENIEM SPRAWA JEST U RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA IN SWOJ FINAL NIEBAWEM ZNAJDZIE W SADZIE O WYNIKACH PODZIELE SIE Z WAMI ZYCZE DOKOPANIA DO DUPSKA POLSATOWI TO OSZUSCI POZDRAWIAM IREK

            iroslaw labiszewski

43. Kupilem dekoder polsatu podpisujac umowe bez abonamentu.Po jakism roku zostalem wezwany do zwrotu sprzetu nie przez polsat a przez firme kruk.Wczesniej ze strony polsatu bylo tylko 1 pismo zachecajace do placenia abonamentu, a dzieki tem ze zrobili to przez firme kruk nie oddali 200zl kaucji za dekoder.Zanim cokolwiek wezmieci z polsatu kilka razy sie zastanowcie i przedyskutujcie to ze znajomymi.

            Artur Cwiek

44. Próbuję rozwiązać umowę z dniem 07/03. Dowiedziałam się jednak, że obowiązuję mnie miesięczny okres wypowiedzenia czyli muszę płacić do dnia 28/04 - taki mam okres rozliczeniowy. Ale firma zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty abonamentowej do końca miesiąca. Czyli u mnie od 28/04 do 30/04. Opłata ma być pełna 44 zł!!!! za dwa dni. I ta nadpłata nie zostanie mi zwrócona!!!! Usługi również nie będą mi przez ten czas świadczone!!!!To za co ja mam im płacić!!!!!

            Dorota

45. huj wam wszystkim w dupe kutasy

            polsat cyfrowy

46. dzięki, że trafiłem na to forum...przynajmniej już wiem, że nie kupię...tego Polstau

            nik

47. minęło juz 3 tygodnie od zwrócenia przeze mnia dekodera po kilkuletnim użytkowaniu i po prawidłowym wypowiedzeniu umowy . Dekoder wysłałem w 100% sprawny , sfilmowałem to na wszelki wypadek i dzisiaj mi odpowiedzieli że pieniądze z kaucji dostane dopiero po odbiorze technicznym przez ich serwis ,ale nie są w stanie mi odpowiedziec kiedy to nastapi.Ile dni od odbioru dekodera ma Polsat na wypłacenie kaucji?!!!!

            Jaaarecki

48. cyfrowy polsat to złodzieje i oszuści a ich sagemy to złomy.

            Kamil

49. Zostałem oszukany tak jak Pan opisywał to w opisie

            Paweł Bicz

50. macie rację ten kurewski POLSAT to najgorsza kicha jaka może być , pozbyłem się sagema , teraz mam thomsona i te problemy o których piszecie i których sam też doświadczyłem też się powtarzają, wniosek mój jest prosty , cały POLSAT to gówno ,to tyle nara

            maciek łomza

51. Witam. Oczywiście dołączam do grona poszkodowanych. Nie rozumiem jakim prawem Polsat kasuje za abonament , kiedy jest odłączony sygnał? Rozumiem-symboliczna opłata za "martwy okres "
albo odsetki od zaległej wpłaty - przy włączonym sygnale . Ale straszenie sądami , wpisem do Listy Dłużników , i tp. to w stylu Polsatu . Umowa umową ale nie ma w niej że za brak towaru trzeba za niego zapłacić . Nie tankujesz - nie jedziesz . Żałuję że kiedyś ich polecałam . Teraz szczerze odradzam .
pozdrawiam

            Edyta

52. problemy!!! nic nowego od trzech dni próbuje wymusić na polsacie włączenie sygnału,poprzez telefon jak i drogą meilową. bez skutecznie żadnej reakcji ani przeprosin na koncie mają moje pieniądze (ponad 77zł) a ja nie mogę nic obejrzeć.pozdrawiam wszystkich cierpliwych

            lecho

53. Pozdrawiam wszystkich . Też mam ogromny problem z tym Polsatem , próbuję rozwiązać umowę z nimi od 11.2004 ,dzisiaj jest 22.03.2005 i ciągle słyszę tylko straszenie sądami itp.. Mają burdel niesamowity u siebie , ich konsultantki nie nadawałyby się nawet do przedszkola a na dodatek kłamią w żywe oczy . Chyba rzeczywiście trzeba będzie udać się do sądu aby w końcu ich sprowadzić na ziemię . Mam nadzieję że coraz mniej ludzi będzie miało do czynienia z tą nierzetelną firmą !

            Cyborg

54. Ten polsat to chyba pomylka

            PRETKI Zbyszek

55. Mam te same problemy. Polsat ma to w d... Może jest jakiś sposób na te dziadostwo ale go nie znam. Help!!!

            zibo

56. mam cyfrę+,nie ma tak wielkich problemów z odbiorem programów, lecz jeżeli chodzi o traktowanie mnie jako klijenta to szczyt arogancji, czy nie ma na to żadnego sposobu"kto jest dla kogo" ja się pytam

            ryba

57. Zamierzam wypowiedziec umowe po 1, 5 rocznej używalnosci sagema , jest tak jak piszesz, na razie jeszcze nie wiem co mnie czeka , napisze więcej jak sie zacznie, pozdrawiam

            JacK

58. Witam Mam podobne problemy do tego dochodzą jeszcze: notoryczne odłączanie od oferty programowej za kilkudniowe opóźnienie w zapłacie, ciągłe szykanowanie i straszenie klientów, brak bezpłatnej infolinii, ukryte kruczki podczas pospisywania umów etc.

            michał nowak

59. Kipię ze złości! Od dłuższego czasu nie mogę odbierać programów! Dzwoniłe na infolinię polsatu już jakieś 20 razy bezskutecznie! Proszę o poradę gdzie konkretnie mogę napisać na nich skargę do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta z góry dziękuję

            zrozpaczony

60. Witam mam takie same problemy jak znakomita wjekszosc .Zamierzam rozwjazac umowe z amatorami pseldo platformy cyfrowej .Polowa kanalow raz jest raz ich niema istny totolotek . I jeszcze jedno dlaczego mam placic dwa tygodnie przed terminem , czy terachunki ida przez sto bankow .Prosze podpowjedzcie jak skutecznie i szybko rozwjazac umowe. POZDRAWIAM

            piotr

61. Polsat to okrutne swinstwo jakie moglo kiedykolwiek powstac

            Gucio

62. Cos Wam doradze przyjaciele...Dobry Komputer karta DVB i dostep do internetu ...i mozesz nawet obejrzec co prezydent w nocy robi..

            Gucio

63. TO NAJGORSZY ZAKUP JAKI KIEDYKOLWIEK ZROBILAM, JUTRO JEST POGRZEB PAPIEŻA, JA NIE MOGĘ RUSZYĆ SIE Z DOMU, A NA POLSACIE CYFROWYM WIELKI NAPIS: "KARTA ABONENTA JESZCZE NIE JEST AKTYWNA" CO?! NIE AKTYWNA?! MAM TEN SHIT OD PARU MIESIECY I BYLA AKTYWNA, A TERAZ WLASNIE NIE?!!!! GNOJE!!!

            mia

64. mam to samo co Ty Podłe świnie wcisneli mi gówno w ładnym opakowaniu a ja naiwny kupiłem-Świnie ja juz zrezygnowałem -z problemami ale udało mi się .polsat zawsze był kupą gówna -no ile można oglądać reklam w ciągu jednego taniego filmu- wkurwiony cyc

            cyc

65. PANIE I PANOWIE JAKI KRAJ TAKI OBYCZAJ GÓRA KRADNIE I NIC Z TEGO SOBIE NIE ROBI TO DLACZEGO POLSAT MA SIĘ PRZEJMOWAĆ KLIENTAMI

            krzych

66. Zrezygnowałam z usług Posatu i odesłałam dekoder Sagem w bardzo dobrym stanie. Polsat zgodnie z umową winien mi zwrócic kaucję w wysokości 100zł. Niestety otrzymałam od nich tylko 70 zł. Bez jakiego kolwiek wyjaśnienia.

            Urszula Jachman

67. Witam serdecznie !
Zgadzam się z wszystkimi wypowiedziami na temat Polsatu
Mam pytanie? Zna ktoś adres email do kogoś z kierownictwa lub dyrekcji .

            Maciek

68. Gucio! daj namiar na Cię!!!!!

            kubaw

69. Gucio! daj namiar na Cię!!!!!

kubaw   

70. jaja sobie robią.ostatnio moja karta nie stanowi pary z moim dekoderem a zawsze stanowiła nie pomaga wyłączenie z gniazdka

            fredi

71. To wszystko u mnie tez wystepuje . Totalny smiec a nie dekoder.

            Adamo

72. mam dokladnie to samo oni sobie chyba wkulkileca

            Zielona gora

73. Mam podobne problemy z Polsatem i dlatego zrezygnowałem z dekodera. Dadałbym jeszcze to, że nigdy nie można się dodzwonić do infolinni, i nic wyjaśnić z nimi.

            Artek

74. czy jest jakas rada na pojawiający się ciągle komunikat; problem z odbiorem sygnału... to sie ciągle pojawia nie skutkuje nawet wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. co to może być? ja jestem abonentem polsatu od dwóch miesięcy i nie wiem co robić! pomocy!!

            pablo

75. plsat cyfrowy to jeden wielki skandal żałuje że nie moge rozwiązać umowy przed terminem

            mariusz

76. Witam, fajnie ze trafilam na Twoją stronkę. Teraz wiem, ze nie jestem jedyna oszukana przez Polsat. Zaplacilam za abonament 1.03. , za okres od 12.3 do 12.4. a oni 25 04 mnie wylaczaja bo do nich ta wplata nie wplynela. Dzwonie do nich i mowie ze mam na wyciagu z banku ze przelew na ich rachunek zostal zrealizowany, a oni tylko potrafia powiedziec: prosze skontaktowac sie z bankiem. Pytam w jakim celu, skoro z banku pieniadze wyszly, wiec to u nich nie zostaly odpowiednio zaksiegowane, a ten z obslugi jak papuga: prosze skontaktowac sie z bankiem. w ogole jalo dyskusja. jedyne wyjscie to zaplacic jeszcze raz, ale oni i tak wlacza sygnal dopiero w nastepnym okresie rozliczeniowy.... Kolo sie zamyka, placisz dwa razy a i tak przez miesiac nic od nich nie ogladasz. Poza tym zdazylo sie to nie po raz pierwszy! Wscieklam sie, wysmarowalam pismo oraz zlozylam wypowiedzenie umowy, mam to szczescie, ze moge. HURA!!! koniec z POLSATEM! P.S. Dopisalam im jeszcze adres tej stronki, niech sobie poczytaja co ludzie o nich mysla, chociaz pewnie na niewiele sie to zda. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

            kasencja

77. kasencja...musze...przyznac...ci...racje...ja...mam...te...same...problemy. ..z...tym...dekoderem...ale...niewiem...czy...dobrze...zrobilem...bo...non- stop...place...2...razy...a...oni...i...tak...niewlaczaja!!!!...tez...zloze ...wypowiedzenie

ufosik

78. spotkało mniie to samo co na opisanej stronie + to ze zapłaciłem za abonament z AXN a niemiałem przez 3 miesiace AXN paranoja. albo abonament za cinemax a nic tam niema a kwota jak za zborze

            Przemysław Palka

79. Jestem posiadaczem dekodera Polsatu od 3 lub 4 rech lat i nie mam jakoś problemu. Może mam szczęście a może wy macie pecha.

            Szczęściarz

80. Wyjezdzałem na ponad miesiąc z kraju i nie widzialem sensu oplacenia za ten czas abonamentu gdyz i tak nikt by nie oglądał telewizji, gdy wrócilem do domu wlączylem telewizor i okazało sie ze mam wylączony odbiór programow z dekodera wcale mnie to nie zdziwilo tylko zaraz wysłałem im platnosc za następny miesiąc abym mógł oglądac po 4 dniach włoczono mi programy. Bylo wszystko oki rachunek zaplacony dekoder dziala jakie bylo moje zdumienie gdy po 2 tygodniach wyłączono mi znowu możliwosc oglądania programów, zadzwonilem do polsatu z reklamacją dlaczego skoro rachunek mam zaplacony, po dlugo trwającej rozmowie wyjasniono mi ze wplate którą im wyslalem na miesiąc kwiecien i maj zaksiegowano jako wplate za marzec i tak ma zostac pytam sie jakim prawem skoro w miesiącu marcu dekoder zostal zablokowany z powodu braku wplaty zablokowano mi powturnie czyli za jeden miesiąc nie placenia rachunku mam zablokowany dekoder na dwa miesiące raz w marcu i teraz w maju

            Dariusz Rybarczyk

81. Rozwiązałem umowę zgodnie z jej warunkami. i oto dowiaduję się, że zagubili moje 2 przelewy i to mnie obciążają, a nie oddają mi kaucji!!!. Niestety z tym zawieszaniem się to jest rzeczywiście zmora. Szkoda pieniędzy na taki bubel. I jeszcze jedno. Oni mi są winni, a ja na swój koszt mam im udawadniać swoją niewinność. Nie podają np. adresu internetowego, aby korespondencja była za darmo. To jest świńskie działanie, zniechęcające do podjęcia próby odzyskania pieniędzy, bo doskonale wiedzą, że mogę całą należność przetracić na telefony, faksy itp. Solorz to tylko na reklamie jest taki sympatyczny.

Jerzy Nowacki

82. DO DUPY TEN DEKODER KTO GO SKRĘCAŁ

            TOM

83. Mieliśmy także polsat cyfrowy i także te same problemy jednakże posiadaliśmy dekoder firmy thomson z dostępem do internetu. Zrezygnowlismy z usług telewizji polsat, kupilismy odtwarzacz DVD z karaoke i sobie śpiewamy, to lepsze niż polsat. A kłopoty z zawieszaniem się dekodera przynajmniej naszego zaczęły się od momentu zmiany oprogramowania przez operatora, i tu polsat sobie dowolnie miesza. Pozdrawiam

Uogi

84. Moje problemy z Posatem zaczęły się w grudniu 2004 kiedy to wypowiedziałem im umowę wysyłajac faxs niestety po miesiacu gdy nie dostalem zadnej odpowiedzi zadzwonilem do nich i dowiedzialem sie ze nic nie otrzymali wyslalem wtedy wypowiedzenie drugi raz po nastepnym miesiacu dzwoniac do nich poinformowali mnie ze faks doszedl nieczytelny wyslalem list polecony i tak w kółko do konca marca.Pod koniec marca dostałem wezwanie do zaplaty za programy które nie otrzymałem od listopada do konca marca 129,18 lecz odliczyli sobie kaucje za dekoder 100 zł i do zaplacenie pozostało 29,18zł,teraz wiem ze to jest wielkie oszustwo i chodzi tylko o to zeby nie oddawac kaucji za dekoder dlatego tak to wszystko sie przeciaga.Klijętom Polsatu którzy beda składać wypowiedzenia umowy życzę wytrwałości.
Na szczęście były już klijęt Polsatu.

buco1702

85. mam podobne problemy - zawieszanie sie dekodera polsatu

tadeusz

86. Wielkie dzięki!!!!!! Twoja stronka i przeczytane tu wpisy uchroniły mnie przed pochopnym podjęciem decyzji. Dobrze że tu trafiłam...całkiem szybko wybiliście mi to z głowy. Chyba jednak zostanę przy kablówce, póki co, a wszystkim życzę wytrwałości w dążeniu do celu i powodzenia.

                sewa

87. Moim zdaniem jesteście wszyscy FRAJERAMI PRZEZ DUŻE F już wam tłumaczę dlaczego tak jest:
1. zawierając umowę nie czytacie ich a potem składacie na innych winę za swoje błędy.
2.mówicie o tym że operatorzy na infolinii są bezczelni i nie kulturalni, UWAGA zastanówcie się jak wy rozmawiacie z operatorami: przeklinacie ubliżacie,TO SIE NAZYWA KULTURA
3. wszystkie adresy meilowe i nie tylko są na internecie
4. jak dostajecie pisma nie czytacie ich a potem wkurwiacie się jak wam coś blokują : przypadek nowych kart; KRETYNI
5. a ogólnie to rzecz biąrąc i Cyfrowy Polsat i wy jesteście sobie sami winni Polsat dlatego że nie dba o klienta a wy że jesteście durniami, analfabetami. Zamiast siedzieci przed telewizorem zabrali byście DZIECI na spacer, poczytali książkę popatrzyli co robią czy nie kradą i czy nie biorą narkotyków, i nie pieprzą się po kontach(potem wyrastają na debili wtórnych. Trzymajcie się TEMPAKI

       RYBA

88. Mój dekoder Sagem również przycina się (stopklatka i brak dźwięku), ponadto często nie reaguje na pilota ani na klawisze na panelu czołwoym. Myślałem, że to przypadłość jedynie mojego, ale widzę że nie...

Zbyszek

89. Najlepiej kupić Philipsa 3010 wgrać co należy i polsat chodzi bez problemu i to za darmo !

                baranina

90. po przeczytaniu tylko kilku wypowiedzi mogę stwierdzić jak niski jest poziom tego forum; nic więc dziwnego że wpisujący się tu ciągle mają problemy; najpierw z czytaniem (umów, regulaminów itd) a później z ich interpretacją; żałosne

                ugo

91. JA MAM DEKODER OD 4 LAT JUZ PRZELECIALEM WSZYSTKIE ICH DEKODERY.I WSZYSTKIE SA DO DUPYALE SKURWIELE MAJA TANI ABONAMENT A JA MAM DZIECI A ONE LUBIA BAJKI CYFRA JEST DLAMNIE ZADROGA

Poszkodowany

92. witam przeczytalem sobie tresc tej strony i popieram a co do innych tunerow polsatu ta so jeszcze gorsze od sagema niedojze sie zawieszaja to potrafia pogubic kanaly a glowica tez ma durzo do zyczenia mowiac krotko szkoda gadac francuzi wcisneli polsatowi jeden wielki kit.

rafal2015

93. Zrezygnowałem z Polsatu( dekodera Sagem) ponieważ wyłudzali ode mnie pieniądze: Płaciłem 44 zł miesiecznie, a miałem przez nich wyłączony sygnał. Żadne moje reklamacje nie zostały pozytywnie rozpatrzone. Na koniec kazali mi zwrócić dekoder 30 kwietnia 2005, a równoceśnie zapłacić 44 zł jako abonament do 14 maja 2005, przy czym od 14 kwietnia 2005 nie miałem już ich sygnału. Skandal! Na temat moich przygód z Polsatem mógłbym napisać elaborat. Janek

Janek

94. "wyjechałem z kraju na 3 miesiące i nie widziałem sensu opłacania abonamentu..."??? o co chodzi??? jeśli jest obowiązkowy to trzeba chyba opłacać? np. jak za komórkę?? bo przecież jasne że wyłączą. umowy są po to żeby je czytać!!! 1 czy 2 strony to chyba dla was, analfabetów, za dużo. i te wasze "małymi literkami..."

elo

95. Drodzy Panstwo.
Od momentu przystapienia Polski do UE nie ma takiej mozliwosci aby wylaczyc sygnal nawet gdy nie oplacono abonamentu. (prawo konsumenta) Prosze kierowac sprawy do Sadu i macie gwarancje wygranej + odszkodowanie za poniesione straty

sylwek

96. Polsat to największa pomyłka jaką w życiu zrobiłem.Zawiesza się bardzo często niestety to dla nich żadna przeszkoda w odbiorze, dekoder DVB jakieś gówno ,wstrzymują sygnał mimo ,że mają zaksięgowane pieniądze .i ogólnie jest to jeden wielki
kant
Pozdrawiam B. Tokarski

B Tokarski

97. Witam.Posiadam dekoder marki Thomson DSI30PO i mogę z całą pewnością stwierdzić że jest to niesamowity badziew.Często zawiesza się i wyskakują jakieś śmieszne komunikaty i co najgorsze jest w tym wszystkim że trzeba cały czas płacić za dekoder.Nigdy nie przejdzie na własność użytkownika.

Sileni

98. No tak jak wszędzie Badziewie
Dno

Janusz Szyszko

99. W dodatku te złodziejskie nasienia co dawali dekodery dla zapisujących się do ofe jako prezent teraz po 5 latach przysyłają rachunki i każą to gówno zwracać.Solorz to największy gównojad jaki może być !

Telewidz

100. Witam!
Super,że udało mi się trafić na tę stronę!! Mam właśnie na gorąco świetną rozgrywkę z polszmatem! Każą płacić 500 zł kary, za niedotrzymanie umowy a najciekawsze jest to , że dokumenty przyszły na mój adres ale na nazwisko mojej nieżyjącej od 4 lat Mamy!!(która notabene nigdy ze mną nie mieszkała!!)
Ponad rok temu chciałam załatwić wszystko zgodnie z wymogami polsatu (ponieważ mój tato korzystał przez ten czas z ich usług i opłacałam wszysto regularne, nawet bardzo!!), prosiłam o zwrot kaucji i adres, na który mam odesłać dekoder i...........NIC!!!( mimo wielu telefonów do nich w między czasie) A po ponad roku WINDYKACJA!!!....I tu dostałam ciśnienie "500", i teraz to już ja nie chcę, bo wcale nie muszę!!!!!! Nie będą mnie g...je straszyć komornikiem!!!!Chciałam być uczciwa i dostałam kopa, to teraz KOP należy się im!!
Zaraz dzwonię i podaję adres,.....cmentarza na którym jest pochowana moja Mama!

Aga

101. NO TAK MIAŁ PAN RACJĘ WIECZNIE MI SIĘ POKAZUJA TAKIE NAPISY MAM RACHUNEK ZAPŁACONY Z WYPRZEDZENIEM A ONI POTRAFIA ZADZWONIC I POWIEDZIEC ZE MAM RACHUNEK NIE LACONY ZŁODZIEJE

KONRAD

102 polsat bez uprzedzenia najpierw wyłączył mi wszystko pomimo iż byłopłacony abonament ,ponieważ skończyła sie umowa to następnie oddali mnie do windykacji udzielajac moje dane innej firmie bez mojej zgody ,podam ich do sądu i wzywam wszystkich aby tak samo postąpili bo oni łamią ustawe o ochronie danych osobowych,zacznijmy walczyć o swoje bo myślą że naród głupi i nic niebedzi robić.pozdrawiam

lecho

103. ma problem
żądaja zwrotu dekdera
tylko nie wiem dlaczedgo
kupile go na wlasdnść
ze sklepu
więć dlaczego ma go deslac
nie rozumie

jacekwlkpko

104. DOSTAŁEM MONIT Z FIRMY WINDYKACYJNEJ RKL

MAAREX

105. Witam!
Trzeba było wiele cierpliwości by zcierpieć codzienne "wieszanie" się dekodera lub inne wariactwa. To jeszcze nic! Parenaście dni temu zostałem pozbawiony programów całkowicie! Otóż zrezygnowałem z oglądania płatnych kanałów i w związku z tym nie opłaciłem abonamentu. Oczywiście przedstawiciele Polsatu zaraz do mnie zadzwonili z ponagleniem i ostrzeżeniem. Obecnie Polsat zmieniał cos tam w zabezpieczeniach i w związku z tym wymieniali karty do dekodera na aktualne. Mnie oczywiście z zemsty czegoś takiego nie przysłali, tak wiec na dzień dzisiejszy jestem pozbawiony oglądania nawet darmowych kanałów zachodnich. Pozdrawiam i proszę o radę.

kudlaty30

106. moje problemy z tymi złodziejami zaczeły się od początku. płaciłem osiem miesięcy abonament i niemiałem przekazu,pojawiał się komunikat;brak autoryzaćji...wydzwaniałem na ten niby bezpłatny nr{z budki tel pobierało jednostki z karty} odbierał pan lub pani prosiła dane,nip,nr abonenta itp,po czym kazała czekać i na koniec informowała że powinno już być dobrze. I tak dzwoniłem kilkanaście razy,kazali mi wysyłać faksy z zapłaconymi rachunkami,wysyłałem lecz nic to nie dawało.Udałem się do sklepu gdzie zakupiłem owy sprzęt celem zwrotu.poinformowano mnie że nie mogą przyjąć tego bo sprzęt jest dobry odbierają niekodowane kanały.Postanowiłem nie denerwować się nie tracić czasu odłączyłem ten fajans odstawiając w kąt.w czasie obecnym przychodzą upomnienia za niezapłacone rachunki. Za co? słowem lepiej nie mieć nic z nimi do czynienia

koci

107. Także dostałem pismo z RKL Inkaso i szczerze mówiąc takie pisemko sam mógłbym wydrukować: brak pieczątki, brak podpisu kierowniczki ds. windykacji, firma nawet nie ma swojej witryny. Mało tego a to jest najciekawsze: pismo otrzymałem 17.06 a oni mi nakazuja zwrot dekodera lub zapłacić za niego 500 stówek do 7.06.... gdy OFE Polsat rozwiązał ze mna umowe nic nie wspomniał o zwrocie dekodera tylko windykacje. więc albo całe to pismo to lipa albo należy pogratulować polsatowi podejścia do klientów.

AMENO

108. Cieszę się że ktoś zajął się tą bandą wyłudzaczy . Tak jak potężna liczba innych osób kupiłem dwa dekodery za 500 zł każdy z tak zwaną ofertą programową polsatu według stanu na dzień zakupu dekodera. Scenariusz jes w Polsce znany na tzw. prośbę wielu klientów wyłączono sygnały najlepszych kanałów i wprowadzili za nie opłaty. Więc nie płaciłem czując sie oszukany. Po kilku miesiącach zaczęto mnie straszyć najpierw łagodnie pismami a potem byłu żółte i czerwone kartki z wręcz bandyckim tekstem i żądanie zwrotu dekodera. Niestety przyznaję że nie wytrzymałem psychcznie i po kliku takich czerwono czarnych pismach oddałem dekoder do sklaepu. Niestety złodzieje do dnia dzisiejszego nie oodali mi ani złotówki. Jak zwróciłem się do tej firmy windykacyjnej o pomoc to uzyskałem odpowiedź że oni działają tylko w jedną stronę . Na pytanie o moje dane osobowe , odpowiedzieła mi jakaś panienka że to dziś jest najlepszy biznez. Pomijam to że na telefony do złodziejskiego polsaty wedałem dyżo kasy i nikt nie był nawet w stanie podać mi gdzie ta banda ma swoją siedzibę. To jest naprawdę dobrze zorganizowane złodziejskie przedsięwzięcie.

Marek

LUDZIE!!!!
109. Czytam wasze wpisy i dochodzę do wniosku, że jesteście beznadziejni i nikt z was nie przeczytał umowy przy podpisaniu a później wszyscy nagle zdziwieni ze mają abonament 44zł jak w telewizji reklamują 29,90zł. Kupując dekoder w takiej promocji na udostępnienie wyraziliście zgodę na opłacanie też 14,10 za udostępnienie. Co do opłat abonamentowych, powodzenia w sądzie! Jeśli nie wniesiecie opłaty za abonament sygnał może być odcięty! A i tak za niego musicie zapłacić, bo obowiązuje was umowa (sami ją podpisaliście) umowa się skończyła:>, ale przeszłą na czas nie określony na tych samych zasadach z możliwością wypowiedzenia miesięcznego! Więc nie dziwcie się, że każą wam zapłacić do końca waszego okresu rozliczeniowego jak sygnał jest nadawany do końca miesiąca to, co nie zostało wykorzystane z abonamentu zwrócą wam razem z wpłaconą kaucja! No chyba, że ściga was już windykacja to wtedy kaucja przepada a jak oddacie dekoder to sprawa windykacyjna zostaje umorzona, sami jesteście sobie winni, bo nie czytacie, co podpisujecie. Tak samo jest z pakietami dodatkowymi, są nadawane na pełen okres rozliczeniowy, więc się nie dziwcie, że dokonujecie wpłaty a tu nic nie odbieracie.... Jak ktoś ma jakieś wątpliwości, co do tego, co tu napisałem niech napisze do mnie osobiście na meila! Chętnie z nim porozmawiam i wymienię się spostrzeżeniami! Akurat jestem adwokatem i wiem, co CP może a czego nie!
Pozdrawiam...

Mor.W.A
http://www.cyfrowypolsat.pl%20:D/

110. Dla pozycji wyżej!
Jeśli wleziesz między wrony, kracz jak i one!
Gratulacje za podpisanie się pod złodziejską działalnością i oszustwami klientów.
Jeden przykład. Zgłosiłem w zeszłym roku w lipcu reklamację (brak części kanałów). Do dzisiaj nie otrzymałem na nią odpowiedzi nie wspominając o ich udostępnieniu. Więc wyłączono mi wkrótce wszystkie.
Od czasu wejścia do Unii (1 maja 2005 r.) do czasu rozpatrzenia reklamacji Cyfrowy Polszmat nie miał prawa wyłączyć kanałów. Ale prawo to zapewne nie DOTYCZY tej amatorskiej firmy.
oszukany

oszukany

111. Oszukany.... czytałeś regulamin CP? Tu unia nie ma nic do rzeczy przeczytaj sobie umowe podpowiadam gdzie to znajdziesz pkt. III &4 3.4

Mor.W.A
http://www.cyfrowypolsat.pl%20:D/

112. Brawo! Jednak kraczesz! Szybko się nauczyłeś!
W jednym z pism Polszmatu napisano cyt.:
"Strony wiązał regulamin świadczenia usług, który do dnia 1 lutego 2004 r. był publikowany na stronach gazety telewizyjnej Telewizji Polsat, dostępnej za pośrednictwem dekodera".
W umowie nie ma ani słowa na temat jakiegokolwiek regulaminu! Ja żadnego nigdy nie dostałem! Od kiedy to i zgodnie z jakim prawem klient ma obowiązek szukać na włąsną rękę i zapoznawać się z regulaminem!
W kolejnym piśmie napisano cyt.:
"Klient nie ma obowiązku płacenia abonamentu".
Dlaczego nie odpowidziałeś na maila! Brak Ci cywilnej odwagi? I nie kpij z klientów, bo Twój wpis tak właśnie odebrałem. Umiem czytać i to ze zrozumieniem!
Jesteście jednak tą bandą, o której niewątpliwie świadczą wpisy Gości!

oszukany

113. Brawo! Jednak kraczesz! Szybko się nauczyłeś!
W jednym z pism Polszmatu napisano cyt.:
"Strony wiązał regulamin świadczenia usług, który do dnia 1 lutego 2004 r. był publikowany na stronach gazety telewizyjnej Telewizji Polsat, dostępnej za pośrednictwem dekodera".
W umowie nie ma ani słowa na temat jakiegokolwiek regulaminu! Ja żadnego nigdy nie dostałem! Od kiedy to i zgodnie z jakim prawem klient ma obowiązek szukać na włąsną rękę i zapoznawać się z regulaminem!
W kolejnym piśmie napisano cyt.:
"Klient nie ma obowiązku płacenia abonamentu".
Dlaczego nie odpowidziałeś na maila! Brak Ci cywilnej odwagi? I nie kpij z klientów, bo Twój wpis tak właśnie odebrałem. Umiem czytać i to ze zrozumieniem!
Jesteście jednak tą bandą, o której niewątpliwie świadczą wpisy Gości!

oszukany

114. Witam, jeśli któś jeszcze się nie połapał to informuję , że na nowo rozsyłanych drukach CP powtarza numer z przed kilku lat zmieniając adres firmy z ul. Łubinowej w Warszawie na Emów, Wiązów.
Druga informacja
Właśnie mój thomson otrzymał nowe oprogramowanie. Efekt, masakryczny. Stary soft znaczył szybkość przełączania się kanałów i zero pixeli czy problemów z sygnałem. NOwy to spowolnienie przełączania między programami, całkiem uwalony tuner radiowy, pixele i zatrzymania obrazy, trzaski w głośnikach podczas zmiany kanału. Słowem spieprzyli to co było dobre!

yuno

115. W piśmie jakie otrzymałem od Polsatu, wśród powodów jakie spowodowały podwyżkę cen, autorzy wimieniaja wprowadzenie od stycznia 2005 VAT-u za swoje usługi. Pytanie Kto z Was widział kiedys fakture VAT za usługi jaki świadczy Polsat Cyfrowy? Mimo obowiązku ich wystawiania ta firma ma to głęboko w d...., więc nasze pięniądze zamiast do kasy państwowej trafiają do kieszeni polsatowców, granda że pomimo tylu informacji UOKiK i inne instytucje nic z tym nie robią? Czy to jest państwo prawa?

yuno

116. polsat to oszukańcza firma,zostałem oszukany w nastepujący sposób-płatnosc abonametu przypadała mi na 10 każdego miesiaca,pienądze wysyłałem zawsze ok.6,wszystko było ok. dopóki któregoś dnia po 10 wyłączono mi sygnał przez tel.bióro B.O.Klienta poinformowało mnie ze nie wpłyneły jeszcze pieniążki i jak wpłyną to właczom mi sygnał 3 dni byłem bez odbioru,i od tego czasu było tak co miesiąc,wiązała mnie z nimi roczna umowa ale nie wytrzymałem i przez telefon poinformowałem ich ze zrywam umowe i chce zdac ich sprzet,oraz ze nie bede płacił za cos czego nie dostaje,w kazdym miesiącu byłem ok.3 do 5 dni bez sygnału a abonamet wysyłałęm jak co miesiąc 6.wię albo oni mają takich zakreconychy pracowników albo poprostu taką polityke,niechce miec z polszmata nic do czynienia,nie róbcie takiego błedu i nie podpisujcie z nimi umowy.pozdrawiam......

miras!

117. polsat to oszukańcza firma,zostałem oszukany w nastepujący sposób-płatnosc abonametu przypadała mi na 10 każdego miesiaca,pienądze wysyłałem zawsze ok.6,wszystko było ok. dopóki któregoś dnia po 10 wyłączono mi sygnał przez tel.bióro B.O.Klienta poinformowało mnie ze nie wpłyneły jeszcze pieniążki i jak wpłyną to właczom mi sygnał 3 dni byłem bez odbioru,i od tego czasu było tak co miesiąc,wiązała mnie z nimi roczna umowa ale nie wytrzymałem i przez telefon poinformowałem ich ze zrywam umowe i chce zdac ich sprzet,oraz ze nie bede płacił za cos czego nie dostaje,w kazdym miesiącu byłem ok.3 do 5 dni bez sygnału a abonamet wysyłałęm jak co miesiąc 6.wię albo oni mają takich zakreconychy pracowników albo poprostu taką polityke,niechce miec z polszmata nic do czynienia,nie róbcie takiego błedu i nie podpisujcie z nimi umowy.pozdrawiam......

miras!

Mój problem to przesuwające sie terminy opłat. Polsat posiadam juz od 5 lat i pierwsza wpłata miała by uniszczona 16 każdego miesiąca ,ale zauważyłem że w zeszłym roku zanikły programy i okazało sie że opłaty przesunęły sie o miesiąc wcześniej na 22 każdego miesiąca to tak jakbym płacił 2 razy za ten sam miesiąc .Nikt nie umiał mi tego w biurze obsługi klienta wytłumaczyc.

Wojtek z Gdańska

118. najlepiej btłoby zrewanzowac sie rozkodowaniem dekodera na pełny pakiet i miec ich głeboko w dupie tylko niewiem jak sie to robi Pozdrawiam

miro

119. witam ja takze mam nie male problemy z polsatem zaplacilam abonament a oni i tak zablokowali mi odbior i jak dzwonilam to mi powiedzieli ze wciagu 2 tygodni mi odblokuja porabani albo kazali mi wyslac dowod wplaty ale laskawie nie podali mi numeru faksu a nigdzie go nie moge znalezc wiec jak by ktos mial numer faksu do nich to prosze o jego podanie na moj adres e-mail margarita21@wp.pl z gory dzieki

margarita21

120. Cyfrowy Polszmat to niezłe złodziejstwo. Znam z autopsji 2 przypadki, mój i siostry. Kłopoty się pojawiają już przy nieregularnych wpłatach, ale to małe piwo i w sumie trochę wina abonenta. "Lwi pazur" PolSzmat pokazuje przy rezygnacji z usług. Odesłałem pocztą komplet, po TRZECH miesiącach otrzymałem wezwanie do zapłaty za rzekomy brak pilota i kabla euro. Żądają dopłaty za ich brak 150,00 zł (za sam kabel Euro 35 zł chociaż w każdym sklepie kosztuje taki 5 - 8zł). Na moje pisma pełne oburzenia odpowiedź w kółko ta sama, że "komisja" stwierdziła braki i muszę dopłacić. Siostra miała więcej szczęścia, przy odsyłaniu, nauczeni doświadczeniem, spisaliśmy protokół rzeczy podpisany przez 2 świadków i po odesłaniu stwierdzili tylko brak kabla antenowego (chociaż był odesłany, ale go zapomnieliśmy dopisać do protokołu :) . W momencie zakończenia korzystania z usługi próbują wycisnąć z klientów ile się da, o zwrocie kaucji zapomnij i módl się aby jeszcze nie dopłacać. Zaczynam poważnie myśleć o skierowaniu tej sprawy do prokuratury (art.286 kk - celowe narażenie na szkodę majątkową) , ale przydałby mi się kontakt z innymi oszukanymi osobami. Jak coś proszę pisać: omnimodo@tlen.pl. Może to będzie walka z wiatrakami, a może się uda.

OmniModo

120. Ludzie, skoro oni robia nas w konia, to my nie możemy ich? Kto ma dostęp do oprogramowania dla sagema ? i po sprawie...

Amon222

121. po zwrocie dekodera SAgem do polsatu otrzymałem pisemko oobciazeniu mnie na kwote 166 zl za to że obudowa ma pęcherze i sie łuszczy oraz że ma rysy (dekoder byl sprawny)
spisujcie protokly bo bedziecie nabici w butelke jak ja
oczywiscie o zwrocie wpłaconej kaucji nie mam mowy także obudowa tego dekodera zostala przez polsat wyceniona na 266 zl to jest poprostu proba wyłudzenia przez polsat dodatkowych pieniędzy

oszukany

122. Szkoda mi was jak czytam wasze litery to aż mnie głowa boli jesteście BEZNADZIEJNI! poważnie szkoda słów i za dużo czasu zmarnowałem na tej stronie...
Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych klientów polsatu :)

"HWWD"

123. wszystko co tutaj przeczytalem do najswietsza prawda uzytkowalem przez 1,5 roku SAMSUNGA tak samo do dupy jak wszystkie ich dekodery po wypowiedzeniu umowy przyslali mi pismo tresci ze jesli nie oddam dekodera w ciagu 14 dni to kaucja przepada. Niestety nie bylo mnie wtedy przez 1 miesiac w domu wiec olałem ta kaucje a teraz mnie straszą że jeszcze 5 stów im wisze za dekoder. Dla mnie ich dekoder nie przedstawia zadnej wartosci zwykly złom!

danian1

124. Jeśli ktoś z Was dysponuje możliwością dosłania scanu treści ,,umowy" zawartej z cyfrowym polsatem będę bardzo wdzięczny. ( najlepiej z okresu 2002r)
entrada@koreanmail.com
wzorem innych abonentów spotykam się z podobnym problemem przy rozwiązaniu umowy z cyfrowym polsatem.
Jedyne co mi pozostaje jest złożenie sądowego wniosku o uznanie za niepuszczalne zapisów przedmiotowej umowy i stosowanie praktyk naruszających interesy klienta.

entrada salida

125. WOSIU sam Twój nick wskazuje, że masz coś wspolnego z łosiem!!!
Cyfrowy Polsat THE BEST!!!

Reszka

126. Ja jestem abonentem Cyfrowego Polsatu od dwoch lat i nie mialem z nimi jeszcze najmniejszego problemu. Problemy mialem z dekoderem Echostar 606, ale po wymianie w lutym 2005 oprogramowania dziala bez zarzutu. Nawet wykupione dodatkowo pakiety (np. Cinemax) wlaczyli mi tydzien wczesniej przed wlasciwym okresem rozliczeniowym.

Ermens

127. mam dalej problemy z tym bez skrupułów łakomym na kasę Polsatem
proszę o Pana telefon lub o kontakt pod telefonem
0 508 010 010
Dużo pisania wolę to na wstępie opowiedzieć
W skrócie napisałem im wypowiedzenie w sierpniu a oni dajej rżną głupa naliczając abonamenty pomimo że nie nadają sygnału od 17.07.2005 - umowę wówczas miałem już ponad rok i przeszła w umowę na czas określony !!
pozdrawiam Mariusz Jasiński
Wadowice
P.S. - już kiedyś wpisywałem się do księgi było to około 1 roku temu !
czy na tych bandytów nie ma rady !!

Jasinski Mariusz

128. Wosiu proszę odpisz
Mariusz 508 010 010

Jasinski Mariusz

129. Oj!! Ludzie na niczym sie nie znacie!! Nie czytacie umów, nie zapoznajecie sie z regulaminem a potem macie pretensje!! Pozatym jeżeli chodzi o wszelkiego rodzaju tunery, aktualizacje oprogramowania sa tworzone przez producenta sprzetu a nie dostawce uslug!!

mr. z